moblog

billeder fra verden i ring. posted fra mob, og titijuana og amager og hvor jeg nu ellers sætter min store tå.

At ville gå på vand og luft, er galmandsværk og ufornuft, sier folk som ikke tør det.
Men den som blæser på om man kan gå på luft og vand, han kan såfremt han bare gør det!
Jeg vandrer tit på Kattegat og har da også prøvet at gå morgentur på luften.
Og hænder det jeg plumper i så er det sgu da kun fordi jeg møder snusfornuften.

torsdag, juni 15, 2006

Morgenmusikstafetten fra Kim

Kim Linnet:
"Jeg aner jo ikke hvad du taler om Matti? Du siger du har tagget mig? Hvad f… betyder det? Og burde min WordPress installation ikke fortælle mig om evt. trackbacks, taggings og lign? Du er så skide hip
Men anyway, så tror jeg nok det er noget a la stafet-løb, og at jeg derfor nu skal lave en liste på 5 musiknumre jeg vil stå op til om morgenen - og så sende turen videre til næste blog. Okay - jeg prøver:

1. Eddie Murphy “Almost fucked a midget”
2. garth Brooks “Friends in low places”
3. Gnags “Den dejligste morgen”
4. Jamie Cullum “Nothing I do”
5. Jumior Seniuor “Can I get get get”

- og det var så dagens valg. Jeg sender den videre til Martin Ersted på martinersted.blogspot.com/"

Heppa Kim…

Lige kommet hjem fra Norge efter 3 dages seminar og fest og et indblik på en af tidens største numre - Apache. Versionen med The Incredible Bongo Band er top top fed, så den er sgu lige kommet med på morgenmusiklisten, der ser sådan her ud (i en 6-er-udgave):

1. Apache - The Incredible Bongo Band
2. Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine
3. The Knife - Marble House
4. Mew - Zookeepers Boy
5. Dolly Parton - 9 to 5
6. Gasolin - This Is My Life

Go’morgen! - jeg sender den videre til en Vblog-indehaver, når jeg finder een ;-)