moblog

billeder fra verden i ring. posted fra mob, og titijuana og amager og hvor jeg nu ellers sætter min store tå.

At ville gå på vand og luft, er galmandsværk og ufornuft, sier folk som ikke tør det.
Men den som blæser på om man kan gå på luft og vand, han kan såfremt han bare gør det!
Jeg vandrer tit på Kattegat og har da også prøvet at gå morgentur på luften.
Og hænder det jeg plumper i så er det sgu da kun fordi jeg møder snusfornuften.

lørdag, august 12, 2006

lidt blandede shots


Papegoejehalloej i Guatemala - Tatjanas nye ven!

Foesda paa oen Caye Caulker i det caribiske hav udfor Belize. Free rumpunch og sunset paa en 40 fods sejlbaad!

Antigua. Fantastisk by og masser af chicken-busses!

Chillin paa Caye Caulker...

Pina Coladas'ene er store idag!!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Pappegøjer snakker - mennesker taler!
Er der noget symbolik i det billede :-)
Davis

14:04  

Send en kommentar

<< Home