moblog

billeder fra verden i ring. posted fra mob, og titijuana og amager og hvor jeg nu ellers sætter min store tå.

At ville gå på vand og luft, er galmandsværk og ufornuft, sier folk som ikke tør det.
Men den som blæser på om man kan gå på luft og vand, han kan såfremt han bare gør det!
Jeg vandrer tit på Kattegat og har da også prøvet at gå morgentur på luften.
Og hænder det jeg plumper i så er det sgu da kun fordi jeg møder snusfornuften.

tirsdag, januar 02, 2007

Flores part two


Moonlight over søen i Flores.

Får den store rundtur!

Båden minder mest af alt om en gammel gondol...

Den gamle chiclero sejler os rundt i sin båd, mens han fortæller hemmeligheden bag sit over 50-årige ægteskab: Han synger en ny sang hver dag for sin kone. Han digter også en sang til Tatjana!
Som gammel Chiclero var man udsat for de værste slags myg - og age mistede ører og næse, fordi myggene lagde æg under huden på dem, men han var heldig - og så kan han digte!