moblog

billeder fra verden i ring. posted fra mob, og titijuana og amager og hvor jeg nu ellers sætter min store tå.

At ville gå på vand og luft, er galmandsværk og ufornuft, sier folk som ikke tør det.
Men den som blæser på om man kan gå på luft og vand, han kan såfremt han bare gør det!
Jeg vandrer tit på Kattegat og har da også prøvet at gå morgentur på luften.
Og hænder det jeg plumper i så er det sgu da kun fordi jeg møder snusfornuften.

tirsdag, august 24, 2010

2010 and counting

Well - så fløj tiden. Og med Facebook og alle andre medier, så er det ikke ofte at denne blog bliver besøgt, men det burde den. Så meget vand er løbet under broen og det er en skam ikke at huske alle de små og store oplevelser, der har rendt med...
Well - dette år har bragt - indtil videre på Sonar i Barcelona, Roskilde FEstival, Skanderborg, Øya, Way Out West og nu om ikke længe en tour de force til Burning Man for 4. gang. Fredag flyver jeg afsted mod San Fransisco på en guidet tur for Carlsberg og Roskilde Festival.....
En meget kort update, men nu er bloggen her igen en del af mine bogmærker :-)