moblog

billeder fra verden i ring. posted fra mob, og titijuana og amager og hvor jeg nu ellers sætter min store tå.

At ville gå på vand og luft, er galmandsværk og ufornuft, sier folk som ikke tør det.
Men den som blæser på om man kan gå på luft og vand, han kan såfremt han bare gør det!
Jeg vandrer tit på Kattegat og har da også prøvet at gå morgentur på luften.
Og hænder det jeg plumper i så er det sgu da kun fordi jeg møder snusfornuften.

tirsdag, august 29, 2006

Saa er det mod oerkenen om 10 timer!

San Fransisco har vaeret god mod os!

Malin, den svenske pige viste sig at kende halvdelen af byen - deriblandt halvdelen af klubberne. Saa det lykkedes faktisk at faa mig ind paa et sted, hvor jeg havde glemt mit ID (som er et must alle steder for at komme ind). Hendes veninde der arbejdede paa stedet, legede min kaereste og fik mig ind...og saa fik den ellers gass. JA DET VAR KUN 29 AAR JEG BLEV, SAA JEG KAN ENDNU :-)
Malin tager til Danmark paa onsdag for at bo, saa det bliver ikke sidste gang vi stoeder paa hende - gang-i-den-pige!

San Fantastisk by, men nu er det tid til at rulle mod oerkenen.
There's no way as the highway...
Vi henter mobilehome om snart og saa skal vi liiiige koebe lidt ind - HA!
Sidste nyt foer oerkenen maa lige blive et hurtigt kig paa vores sporadisk tilfoejede indkoebsliste(glemmer altid at skrive den ned, saa nu faar den en tur):

DRikkevarer:
80 liter vand
Eddike
Gatoradepulver
5 liter maelk
5 liter vodka
2 liter gin
2 flasker shots af en art
10 flasker champagne
2 flasker roedvin
1 flaske hvidvin
1 ramme colaer
nescafe
thebreve
100 OEl
8 liter tonic
8 liter aeble
6 liter orange
lime=citron
1 liter floede
6 flasker champagne til Burningsky (saa vi kan faa det tandem faldskaermsspring!)

Snacks:
10 cup noodles
Noedder
Vingummi
Chokolade
Popcorn til micro
Vandmelon (specielt til vodkamelons...)
Frys selv is
Chips
Aebler

Udstyr:
Cykelanhaenger (har laant en cykel af en af Lotte's venner her fra byen - superfedt!)
Gaffatape
etiketter til vores poloarid-billeder
affaldssaekke
Vat
Rengoeringsballade
campingstole
skygge (prins henning)
panodiler+chazere
krus til Playa'en
make-up-fjerner!
toiletpapir
isterningeposer
opvaskemiddel
staerk solcreme
stoevmasker
bandana's
opvaske/fodbad-balje
stearinlys
lightere
tusser
smokes
snor
oldschoolfilm (til mit nye lomo-cam)
Poloarid-film
koeletaske
shampoo

ja ja ja - dertil kommer alt maden og udover de 35 aeg vi skal have med, kommer der mange sjove faerdigretter frem i lyset...

Im over and Out - ses paa den anden side,

Burn baby, Burn!!!